تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تبریک مديرعامل محترم بيمارستان آپادانا به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۹

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند تبارک و تعالى می ‏فرماید: "یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم الصیام کما کتب على الذین من قبلکم لعلکم تتقون. اى کسانى که ایمان آورده‏اید روزه بر شما نوشته (واجب) شد، چنانکه بر آنان که پیش از شما بوده‏اند واجب شده بود باشد که پرهیزگار شوید." (سوره بقره آیه ۱۸۳)

فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم .

ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک زیباترین لحظه ی حیات انسانی و زمانی برای شکرگزاری، کمک به نیازمندان و قرب الهی است، خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ماه مبارک را در مدت میهمانیمان بر روی این کره خاکی به ما بخشید.

باشد که در پرتو الطاف خداوند جهانیان، در لحظات مغفرت و مرحمت این ماه عزیز، کاری کنیم که خود و خدای خودمان را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مخلوقات خداوند در جهت ارتقای سلامتی آنان قدم برداریم .

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت های عاشقانه، نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان مخصوصا پزشكان ، پرستاران ، مدیران، کارکنان و تمامي كادر درمان تبریک گفته، قبولی طاعات و عبادات شما بزرگوارن را از درگاه الله متعال مسالت می‌نمایم .

 


دکترنادر صاكي
مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی آپادانا
 

fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا